Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 2n. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 2n. Mostrar tots els missatges

13/6/19

Mercat sostenible

Ja hem fet el mercat sostenible, gràcies a les famílies per haver vingut i participat, ha sigut una experiència molt enriquidora!


Cantata La Clika

La cantata de 2n, la Clika del Rusc, va ser molt emotiva on els nens i nenes van gaudir molt!


Colònies Can Montcau

Els infants de segon ja hem anat de colònies a Can Montcau! Vam viure moltes experiències i ens ho vam passar molt bé!



1/6/19

Cosint saquets d'olor

Els infants de segon estem molt enfeinats preparant el mercat enxaneta. Hem cosit saquets d’olor amb la Nuria Morera, la mare de la Ivet (2n B) i la Laia (2n C) que ens ha preparat i facilitat tot el material, algunes families que també han vingut a ajudar-nos a cosir, no és una tasca fàcil. Moltes gràcies a tothom!

6/5/19

De la llavor a la taula

El passat dimarts els infants de segon vam anar de visita a la masia de ca n'Oliveró. Allí vam veure un hort ecològic molt gran on hi cultiven productes de temporada: enciams, remolatxes, carabassons, etc. També vam fer un taller en el qual es preparaven planters d'unes llavors per després plantar-les a l'hort. Aquesta sortida ens ha agradat molt perquè hem posat en pràctica moltes coses que estem treballant en el nostre context: Fem un mercat a l'escola?


7/4/19

Botiga productes ecològics

El Joan , pare de la Mariona de 2n, aprofitant que treballa a una botiga alimentària amb productes ecològics i de proximitat va venir a les classes de 2n. a explicar-nos com són els productes que hi ha, d'on venen, etc.
Moltes gràcies Joan! Hem après moltes coses!

21/3/19

Els avis ens ajuden!

Ja tenim l'hort de l'Enxaneta a punt i per posar-lo en marxa ens han ajudat les avies i els avis de l'alumnat de segon. Hem fet molta feina arrencant males herbes , preparant la terra , plantant allls, cebes, faveres, enciams, maduixeres...
Moltes gràcies per la vostra ajuda!


15/3/19

Fundació Alícia

Ja que el nostre context d'aprenentatge està molt relacionat amb els aliments, l'alumnat de 2n hem anat a la Fundació Alícia (Sant Benet de Bages) a fer un taller de cuina i saber-ne una mica més sobre aquest tema.



1/3/19

Sortida al mercat de la Independència


Els infants de 2n hem anat al mercat de la Independència de Terrassa com a punt de partida per començar el nou context d'aprenentatge: Fem un mercat a l'escola! Hem fet un recorregut per les diferents parades i hem après moltes coses.

3/2/19

Instal.lació de menjadores


Ja hem instal·lat les menjadores d'ocells!
Finalment les hem penjat als plataners del parc de les Nacions Unides, abans però, vam haver de demanar permís al cap de gestió de la via pública i ens van facilitar dos jardiners i una escala. Les classes de segon estem molt agraïdes per l'atenció i l'ajuda que ens han facilitat des de l'ajuntament. Ara podrem ajudar als ocells a trobar menjar i potser, amb una mica de sort, els podrem obsrevar de més a prop.

Taller de menjadores


Els infants de segon hem començat el trimestre introduïnt-nos amb els animals del parc natural de Sant Llorenç del Munt, concretament estem investigant els ocells, que hi ha de molts tipus.
L'Aixa Iñigo, http://www.monatur.cat/ una educadora medioambiental va venir a fer una xerrada i a continuació vam fer un taller de menjadores d'ocells, que posteriorment les haurem d'anar a instal·lar en algun parc on hi puguin venir a menjar.

23/10/18

Bufalletres

La setmana passada el conta contes Cesc Serrat va venir a les aules de 2n a explicar-nos contes, les seves històries ens van deixar bocabadats!
Ara ja tenim feina! Hem de dibuixar el Bufalletres només amb lletres! I representar un llibre que ens agradi molt amb una capsa de cartró. Voleu venir a veure el nostre museu de contes?

21/10/18

Serra de l'Obac

El passat dilluns dia 8 d'octubre l'alumnat de 2n vam fer una sortida a la serra de l'Obac. Vam començar l'excursió a la Casa nova de l'Obac i vam fer una ruta circular on vam caminar força i vam poder visitar els Alts de la Pepa, la Font de la Portella, el Pou del glaç, la casa vella de l'Obac i la plaça carbonera. Pel camí vam poder conèixer les plantes típiques de la serra: l'espígol, la farigola, el romaní, l'estepa blanca, l'alzina, el pi, etc. Aquesta sortida ens ha servit per conèixer el seu entorn i com a punt de partida per començar el nostre context d'aprenentatge: "El parc natural de Sant Llorenç i la serra de l'Obac.

22/5/18

Visita dels apicultors

A la Fira de Sant Ponç un dels productes que es venen és la mel, així que era necessari saber com  s'elabora. Per sort hem rebut la visita d'en Joan i d'en Toni, dos apicultors per afició que ens han explicat el procés per a obtenir mel i ens han ajudat a descobrir el món de les abelles! Moltes gràcies per haver vingut a l'escola!

6/5/18

Urbanins

Els nens i nenes de 2n. hem fet el taller d'Urbanins. En aquest taller hem intentat veure els problemes que tenim al venir a l'escola , hem fet d'actors i ens hem inventat noves senyals de tràfic. Ha sigut una experiència molt divertida!
 

27/4/18

Sortida a la Fundació Alícia

El dimecres 25 d'abril els nens i nenes de 2n. vam anar a la Fundació Alícia. Vam fer tres tallers relacionats amb el nostre context d'aprenentatge:fem de cuinetes, per sucar-hi pa i els tastaolletes. Va ser molt divertit i vam aprendre moltes coses!

18/2/18

Què fa un arbre per mÍ?

Els/ Les nens i nenes de 2n. hem aconseguit el nostre objectiu final del context d'aprenentatge :Què fa un arbre per mí?. Gràcies a la vostra participació ha estat possible l'arranjament i la posterior plantada de plantes aromàtiques al pati de l'escola. Ha estat una activitat en què heu participat juntament als vostres fills, néts o nebots . Tots hem gaudit molt i estem molt satisfet de la feina feta. Moltes gràcies a tot@s per haver-ho fet possible! Alumnes i tutores de 2n.

4/2/18

Visita al mercat de 2n. A

Els nens i nenes de 2n. A van anar a visitar el Mercat de la Independència. Va ser una visita molt interessant!

27/12/17

A 2n. També ha cagat el Tió

Els nens i nenes de 2n. també han alimentat el Tió . I com és evident el Tió també els hi ha cagat!

30/11/17

Ensenyem el nostre museu

Els nens i nenes de 2n. hem anat a P-5 per explicar-els-hi el conte del nostre museu!